Ahad, 27 Mac 2016

CLEAN 9

Jom buang toksin dan kotoran dalam badan!!
APA ITU CLEAN 9?
Merupakan set permulaan untuk memulakan diet yg betul bagi menjaga kesihatan serta merawat penyakit dari dalam.
Membuang toksin dan kotoran dari dalam badan sekaligus meningkatkan kadar metabolisma bagi mendapatkan berat badan yang ideal.
Program CLEAN 9 harus mengikut diet yang di syorkn. Pembeli akan mendapat 1 buku panduan menerangkan cara-cara untuk menjalani program CLEAN 9
Program CLEAN 9 hanya selama 9HARI SAHAJAI!!
KANDUNGAN SET CLEAN 9
3 X ALOEVERA GEL
1 X FOREVER LITE ULTRA (VANILA/CHOCOLATE)
1 X FOREVER BEE POLLEN
1 X FOREVER ARTIC-SEA
1 X CLEAN 9 INSTRUCTION BOOKLET

Dapatkan dengan
1.Harga biasa
2.Harga ahli (diskaun 15%)
3.Harga VIP (diskaun 35%)


Clean 9 adalah program 9 Hari Detox Nutrisi Badan yang membantu anda memulakan program pengurusan badan.  
Adakah selepas 9 hari tu, anda terus KURUS? 
Namanya pun memulakan... proses 9 hari ini adalah langkah detox.  Ya, Saya samakan ia sebagai langkah DETOX besar-besaran. Jadi, usahlah harap dalam masa 9 hari itu, berat anda akan turun dari 75kg jadi 55kg . Jadi, apa gunanya 9 hari program? 


Ok, kita kena faham begini, kita makan sepanjang tahun, ada satu bulan ramadhan, kita berpuasa, dari segi kesihatan, puasa adalah proses merehatkan perut.  Di masa inilah perut kurang bekerja memproses makanan.  Makanan yang disarankan, adalah makanan berserat tinggi seperti buah kurma.  Jadi, usus mempunyai ruang untuk melakukan proses detox. 
Program 9 hari ini hampir menyamai proses puasa. Cuma dalam program ini dibekalkan dengan produk yang menggantikan nutrisi makanan yg diperlukan tubuh. 9 hari ini usus kosong.  pembersihan bermula. Saya samakan ia dengan pembersihan rumah atau ruang pejabat.  jika nakbetul-betul bersih, mestilah pastikan ruang kosong agar pembersihan mudah dilakukan.  perabot dan barang-barang dikeluarkan.  begitulah untuk membersihkan usus ketika ia tidak dipenuhi dengan makanan.  Ia bukan sahaja dibersihkan, malahan dilapisi dengan jus aloe yang mampu menghalang toksin bahaya meresap ke tubuh. Detox/ pembersihan ini penting untuk memastikan penyerapan nutrisi secara maksimum dan anda akan terasa kecergasan yang sebagai orang sihat walaupun anda tidak mengambil makanan seperti selalu.  Kemudian, program 30 hari menyusul.  Proses penting ini adalah sambungan program pengurusan badan.  inilah yang dinamakan program secara berperingkat.  Dalam tempoh ini, berat anda mula diturunkan. Dalam progrrm Clean 9, kita tidak perlu makan banyak.  Nutrisi yang penting sudah termasuk dalam produk program.  perut kosong sepanjang ini.  Ini memudahkan nyahtoksin berlaku.  Usus dibersihkan dan disegarkan.  Yalah, nak bersihkan usus lebih mudah tanpa makanan.  selepas 39 hari, berat badan turun secara berperingkat dan sihat.  Anda bleh terus menggunakan aricsea dan aloevera seperti biasa. berat badan anda boleh kekal langsing jika anda sudah terbiasa dengan disiplin 39 hari.  Makanlah secara berhemah.  Jangan terlalu ikut nafsu. Namun, serius saya cakap, anda sendiri akan terasa cepat kenyang setelah mengambil aloevera dan articsea.  Bee pollen meningkatkan metabolisma... menggalakkan pembakaran kalori berlaku.  manakala vitamin c membakar lemak berlebihan memastikan anda dapat mengekalkan berat badan ideal anda! - 

Lepas nie boleh buat diet atkins huhuhu

0 ulasan:

Catat Ulasan